mandag den 21. maj 2012

Madplan uge 21

Mmmh, dette fik vi 2 gange i sidste uge faktisk. Det er altså også bare lækkert - specielt på en varm forårsdag hvor man ikke orker varm mad eller at starte op i grillen ;-)

Denne uges madplan lægger op til at der er plads til det kan spises ude og evt. grilles. Undtagen tarteletterne idag mandag, men det var også "bare" mandens ønske. Hihi.

Madplan uge 21

MANDAG: Tarteletter m. høns i asparges. (Mandens ønske, føler nu ikke så meget for det hvis det bliver så varmt som lovet, så det kan ske jeg ta'r noget andet!)

TIRSDAG: Kæresten kokkere.

ONSDAG: Ovnfad m. svinekød, kartofler, grønsager og fløde.

TORSDAG: Grille.

FREDAG: Grille.

LØRDAG: Grille.

SØNDAG: Rullesteg på grillen.

Og så se lige denne fine madplans holder jeg selv har fået fikset! Er den ikke fin? Skal bare have lavet nogle ordenlige madret-sedler eller hvad man skal kalde det, så de alle har samme størrelse, samme str. håndskrift, og muligvis lamineret! :-)

4 kommentarer:

  1. Kyllingemuffins - dem glæder jeg mig til at se opskrifter på *SS*

    Og sikke en fin madplansholder. Stefan har bare fået et link til min blog, så kan han følge med det - man må vælge sin tid med omhu, når man ikke er så krea som jer andre *SS*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes også de der kyllingemuffins ser gode ud, ideen er tyvstjålet fra maleneudenr.blogspot.com, men jeg laver nu lidt om i opskriften - men gør vi ikke alle det? Hehe.

      Og god idé med link til din blog, men den her er nu ikke så svær. Det 'bare' et lærrede jeg har malet sort, limet træ klemmer på, som der så står ugedag på med en dymo, og så er det jo bare at få en 'overskrift' ned langs siden, og så den jo færdig :) Ganske enkelt.

      Slet
  2. Hvordan opbevarer du dem papir, som det hænger på klap?

    SvarSlet