tirsdag den 3. april 2012

Nyt grej :)


Tiden var inde til lidt nyt grej, og der var også bare en del (og også meget mere end det jeg købte) som jeg bare MÅ eje, men i første omgang 'nøjes' jeg med dette ;) Alt er købt hos specialkøbmanden, for der havde de lige alle de ting jeg lige skulle bruge, og i dagens danmark med porto, ja så er man jo nød til at nøjes med at handle ét sted! :)

Der kommer lige closeup af alle tingene :)

Cookie udstansere fra Wilton. Et æg og hjerte. (Ægget bliver indviet i påsken!)
To nye tyllere. En blad tyl og en rose tyl. Desværre er rosen tyllen ikke den store, det troede jeg ellers :/ Men mon ikke jeg nok skal få prøvet kræfter med den anyways!? :)
Ja dette er næppe en nyhed i blogland, men ALLE har de der frysetørret hindbær, så dem måtte jeg også prøve kræfter med. Og jeg snuppede lige en omgang jordbær med også. Og forskellen er stor lige som de friske bær - hindbær er syrlige, og jordbær er let søde! Mums.
Mandelmel og lakridspulver. Har planer om at forsøge mig med macarons i påsken. Godt nok har jeg et brev mandelmel fra Dr. Oetker som jeg skal have testet også, men skal lige have bagt en omgang prøve-macarons før deres lækre mandelmel skal afprøves! :) Og lakridspulveret har jeg en masse ideer i hovedet med!
En dåse konsederet mælk. Ikke noget vildt fancy at flashe. Men vil SÅ gerne prøve at lave Dulce De Leche - og har bare en ide om at det vil være fantastisk i is, kager m.m. :)
Og sidst men ikke mindst - en kikse udstikker. Har LÆNGE været forelsket i denne lækre sag, og nu er den min!! :) Glæder mig til at få bagt en masse kiks hvor jeg kan stanse små søde ord i den - og den kan jo også bruges i fondant m.m.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar