fredag den 9. marts 2012

Projekt: Gør en kartoffel lækker.




Det er ingen hemmelighed at der er gået lang tid hvor kæresten min og jeg stort set ikke har fået kartofler (på nær når vi skulle have flæskesteg, nam nam) alt den tid vi har boet ude, da vi nærmest er opfostret på kartofler - vel og mærke KOGTE kartofler.

Men her på det sidste stykke tid, er jeg begyndt at indføre en del kartofler i vores kost. Dels fordi at det er langt billigere og langt sundere end pasta og ris. Men også fordi det er det eneste grønt man kan lokke i vores kræsne børn.

Men.... Kogte kartofler er og bliver bare ikke noget vi er specielt store fans af. Derfor vil jeg fremover komme med indlæg om forskellige måder at 'style' en kartoffel op på, så det ikke bliver det samme hele tiden, og det bliver varrieret i smag, konsistens og udseende.

Ligger du inde med en god kartoffel opskrift, eller har du en idé til noget man kan lave med kartofler. Så send mig en mail på mariaulriksen@hotmail.com. Tilføj gerne billeder hvis du har lavet det selv :)

Her kommer en 'link liste' over de kartoffel 'styles' jeg har lavet.(De vil komme løbende, i takt med jeg får dem lavet):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar