lørdag den 9. juni 2012

Undskyld det roder

... Jeg er bare i gang med en ombygning!

Og midt i ombygningen, meddelte blogger mig lige at alt lagerplads af billeder er udfyldt, så har netop nu opgraderet, men der kan desværre gå op til et døgn før det kan ses på kontoen - så derfor, går der lige ca. et døgn før i kan få hele det ny design af se, med fine knapper og genveje til opskrifter! :)

Endvidere kan jeg heller ikke blogge de opskrifter jeg har klar til jer - så bliver de i hvert falde ude billeder, lige som der heller ikke kan komme et billede ind på denne meddelelse! BEKLAGER!

Håber i kommer til at li' det nye design :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er her blevet fint! Rolige farver som er gode for øjnene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Malene :) Dejligt at høre i andre synes om det. Synes også selv det er mere roligt og bedre farve og også design mæssigt, selvom der ikke er sket så store ændringer igen ved designet :).

      Synes også billederne kommer bedre frem nu, de faldte lidt i i mængden før synes jeg :)

      Slet