søndag den 17. juni 2012

Madplan uge 25

Piroggerne som vi skal have i denne uge, er resterne fra denne portion som på billedet. Uhm, de var gode! :)
Egentlig liiidt vildt vi allerede er i uge 25! Shit det her år går hurtigt - synes jeg faktisk generalt tiden går efter jeg har fået børn :-) Der sker jo hele tiden noget!

Nå, men denne uges madplan står i 'resternes tegn'. For vi har en hulens masse retter i fryseren - hvilket jo er rart til når det en dag skal gå nemt og hurtigt for sig. Men når fryserpladsen bliver trang, så det jo tid til at rydde ud i alle herlighederne deri (inkl. kage og brød) så der er plads til mine fremtidige projekter ;-)

Madplan uge 25.

Mandag: Tarteletter med høns i asparges.
Tirsdag: Pirogger m. salat og ovnfritter.
Onsdag: Kylling i karry & Kartoffel-Broccoli suppe. (Der er ikke nok kylling i karry til alle, så jeg snupper en rest suppe!)
Torsdag: Fladbrød m. krydret oksekød og grønt.
Fredag: Pitabrød m. rester fra torsdag.
Lørdag: Æggekage m. kartofler og bacon. Rugbrød til.
Søndag: Flæskesteg m. kartofler, sovs og grønsager.

Indkøb til denne uges madplan bliver: Grønsager til salat, kartofler og gulerødder. Endvidere det almindelige ugentlige ration af: Mælk, pålæg og frugt, som jo skal til hver uge.

Dejlig nem og ikke mindst billig uge vi går i møde, dét kan vi li'! ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg takker :o) Jeg sad lige og lavede madplan, da jeg læste din, og blev inspireret til tarteletter - jeg manglede kun én dag, og det var perfekt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen velbekom så :) Skønt at kunne hjælpe og inspirere :) Jeg glæder mig nu også til tarteletterne, så de kom øverst på madplanen for næste uge ;) Hihi

      God aften til dig!

      Slet