onsdag den 28. marts 2012

Tak til Dr. Oetker

- For denne fine store pakke der pludselig stod på mit dørtrin idag!




Pakken indeholdte:

  • 1 pose mandelmel
  • 1 brev kagemousse med jordbærsmag
  • 1 brev kagemousse med chokoladesmag
  • 1 brev kagemousse med vaniljesmag
  • 1 pakke fine muffinsforme
  • 1 bøtte 'jungle' krymmel
  • 1 bøtte 'princess lillifee' krymmel
  • 1 bøtte 'mini pearls' krymmel-kugler i de fineste pastelfarver
  • 1 bøtte 'konfetti' krymmel
  • 1 bøtte 'dekorations stjerner' krymmel
  • 2 pakker sukkermasse (deres udgave af fondant / sugarpaste)
  • 1 bøtte bagepulver
  • 1 bøtte vaniljesukker
  • 1 pakke dekorations glasur
  • 1 pakke princess lillifee dekorations glasur med glimmer
  • 4 flasker frugtfarve (rød, blå, gul, grøn)
  • 4 flasker aroma (mandel, rom, vanilje og pebermynte)
  • En fin taske til opbevaring
  • Et lille opskriftehæfte med de fineste cupcakes!

    En stor stor tak til Dr. Oetker, for at lade mig komme på deres liste over produkt testere. Føler mig meget beæret, og glæder mig til at lege med alle disse fine fine ting!

    8 kommentarer:

    1. Det var en ordentlig portion - så er det bare igang med bageriet :)

      SvarSlet
      Svar
      1. Ja det var en god sjat de lige sendte der - men det jo super lækkert, glæder mig rigtig meget til at lege med de nye produkter de har sendt med - specielt mandel-melet :)

        Slet
    2. Hold da op, hvordan har du fået fingerne i denne lækre pakke? Det ser da virkelig spændende ud :)

      SvarSlet
      Svar
      1. Dr. Oetker kontaktede mig, så det var jo bare rigtig lækkert :)

        Slet