mandag den 5. marts 2012

Kage webshop

Cakesandmore

Jeg har netop fået øjnene op for denne skønne kage webshop som holder til i mit nærområde. Det er en skøn webshop som indeholder alt hvad øjet kan begære indenfor kage-verdenen - og så er det endda til fantastiske priser.

De har blandt andet

Muffinsform, 12 stk. fra Norpro
Cupcake bageform, så dine cupcakes får en fin form. 89,00,-

My Little Cupcake Pop Mold
Cupcake mold til når man laver pop-cakes. 45,00,-

Wonder Mold Kit
Bageformssæt så du kan lave den fineste prinsessekage. 189,00,-

Dette var 3 ting som står højt på min ønskeseddel. Den første ting, har jeg dog allerede, men dem kan man ikke få for mange af :).

De har som sagt alt hvad hjertet kan begære - pastafarver, cupcakeforme, fondant, udstikkere, sukkerpynt osv. osv.

Slå et smut forbi den fine webshop - og hils gerne fra mig ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar