fredag den 17. februar 2012

Store bagedag!

Uhm.... Jeg kunne godt sætte tænderne i sådan nogle lækre friskbagte boller lige nu....

Nå, men bagedag idag - yes it is! Ja det er hvad jeg havde planlagt idag....Og jeg er alligevel ikke kommet igang endnu!? ;) Dog har det en velfortjent undskyldning i og med jeg skal have ringet til nogen her kl. 9 som jeg ikke kan få fat i før og mangler desværre en fem kornsblanding, æg og noget godt groft mel for at kunne komme igang! Så jeg sidder derfor at venter på at klokken bliver 9.00, så jeg kan få lavet mit opkald, for derefter at drøne ud og handle de ting, og så hjem og mishandle min køkkenmaskine ;D.

Bage-planen idag er:

  • Rugklappere
  • Alm. boller
  • Gode grove boller
  • Fiberrige pølsehorn
  • Rundstykker
  • Æblemuffins
  • Kanelsnegle
  • Sunde is (skal dog ikke bages, men alligevel laves!)
Og hvis der er tid nok, så skal jeg nok måske også have bagt et franskbrød, til noget eftermiddagshygge når ungerne kommer hjem :).

Ogggg... Hvis ikke jeg når det hele idag, så når jeg det vel nok i weekenden?

Alt skal mere eller mindre fryses ned til senere brug, det er altid lækkert med brød og kager i fryseren! :)

God fredag - og weekend - til jer alle!

4 kommentarer:

  1. Hold da op en lang bageliste! Nåede du mon det hele?
    Jeg får helt lyst til selv at få gang i bagningen!

    Tak for kigget.
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej!

      Jeg nåede desværre ikke det hele, men nåede da at få bagt: Rugklappere, alm. boller, gode grove boller (eller lavet dejen, de skal langtidshæve, så de er bagt her til morgen), fiberrige pølsehorn, æblemuffins og lavet sunde is. :) Mangler rundstykker og kanelsnegle, men det skal jeg nu nok få nået her i weekenden! :)

      Tak fordi du kiggede forbi - håber du gør det igen? Jeg vil slå et smut forbi din giveaway! :)

      God weekend.

      Slet
  2. Wouw - gad godt sidde med ved dit kaffebord. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have for den søde kommentar :) Tror også min kæreste og børn sætter pris på at jeg godt kan lide at bage lækre ting. :)

      God søndag :)

      Slet